lördag 12 december 2015

Sovrumsgranen på plats:)

Hej mina underbara julvänner!

Ikväll gjorde jag i ordning min lilla plastgran i sovrummet! I många år så har jag kört en sådan där billig ihopfällbar konstgjord 60-cm gran men förra året slog jag till på en riktig plastgran från IKEA och jag är supernöjd med det köpet. Helt plötsligt ser min lilla julgran i sovrummet äkta ut:) Och förhoppningsvis kommer den att hålla i många år:)

Eftersom den stora julgranen i vardagsrummet är ovanligt stilren - för att vara mig - så körde jag på med en färgglad stil på den lilla granen med färgglada små glaskulor...


 ...och små minitomtar från IKEA.
 
 
Så här såg den ut till slut när jag var klar...
 
 
...och jag satte den på en timer så att den släcks efter jag somnar - det är så mysigt att ligga i sängen i skenet från en julgran..!
 
 
Faktum är att även min adventsstjärna och adventsljusstake i sovrumsfönstret, såväl som i vardagsrumsfönstret är på en timer; då slipper jag gå runt och tända och släcka alla julbelysningar och riskerar inte att glömma bort någon.
Jag skulle helst vilja ha granen på timer också men jag har slut på timers...
Kanske att elräkningen går upp något i december månad men det är det värt!
 
Julkram!
 
Annie
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!