torsdag 22 oktober 2015

Pepparkaksdrömmar och början på min jul:)

Hej underbara julvänner!


Alltså, ni kunde väl ha varnat mig för att man lätt kan bli beroende av Sandwich Pepparkaka?!
Från att aldrig ha smakat den för några veckor sedan, så vill jag nu ha en varje dag! Förresten, vet någon om man kan få tag på den i flerpack? Det skulle sitta väldigt bra just nu:))

Förutom att drömma om Sandwich Pepparkaka, så har jag idag plockat fram vintertröjor mm och
packat ner sommarkläderna vilket resulterade i detta tillfälliga kaos...

Notera den nyfikna hunden till höger:))
 ...innan ordningen var återställd:)
 
Jag har också tagit fram en del röda julgardiner och hundarnas röda filtar och dynor mm. Det känns som om det är dags att börja inleda julförberedelser så smått nu eftersom det bara är två månader till julaftonen på lördag och fem veckor kvar till Adventsfikat. Jag vet från tidigare år att tiden kommer att springa iväg så jag vill börja fixa med allt i god tid. Dessutom är det mycket trevligare att julpyssla och julbaka om det är lite juligt hemma:) 
 
Annie


2 kommentarer:

  1. Alla verkar gilla den, jag måste prova =) Älskar den vanliga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är farligt beroendeframkallad, så var försiktig:)))

      Radera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!