måndag 19 oktober 2015

Ett nytt juligt besök:)

Hej mina julvänner!
 
Jag och syrran har varit förbi Owes några gånger den senaste tiden, och nu verkar det som om de har fått fram en stor del av sina julprodukter:) Det är verkligen mysigt att gå omkring där och drömma om alla saker man skulle vilja ta med sig hem...
 
Jättefina små plastfigurer som lyses upp nerifrån:) Min favorit var den lilla granen
(som inte är med på bild) men rådjuret är också fint!

Fler fina ljuslyktor:)

Charmiga tomtegummor och tomtegubbar -
 man kan inte ha för mycket tomtar till jul!

Glasdekorationer.

Köksavdelningen:)


Olika konstgjorda julkransar:)

Men den här snöiga julkransen var nog min favorit!

Vackra frostnupna vita rosor:)
 
Otroligt vackra frostiga amaryllis-kvistar:))

Vacker julig miljö:)

Fin men dyr gran - undrar om priset inkluderar de fluffiga julgrans-
dekorationerna?!

Lite andra typer av granar, men lika fina på sitt sätt!

Vackra julhjärtan:)

Åh vilken underbar miljö - man glömmer nästan att man går i en affär!

Fina små julstjärnor:)

Lite fler juliga metalldekorationer:)
Imorgon ska jag och min mamma besöka affärer som Rusta och Dollarstore och jag ser så mycket fram emot att kolla in juldekorationerna! Risken finns nog att några julsaker kommer att få följa med mig hem...!
 
Julkram!
 
Annie

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar butik, julstämning på riktigt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?! Du förstår kanske varför vi åker dit så ofta...:D

      Radera
  2. Åh vilka ljuvliga saker =) Varför finns inte den affären här...el ska jag säga tur den inte finns här kanske haha

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fina saker det finns i den butiken, riktigt avis :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!