tisdag 18 augusti 2015

Julig t-shirt!

Jag har tyvärr inte så mycket kläder med jultema; jag skulle gärna ha en massa fina tröjor med det ena julmotivet galnare än det andra!

Det enda jag har med lite julkänsla är några stickade röda tröjor med vit/gråa snöflingemönster. Tyvärr är det inte riktigt årstid för dem än, men sedan har jag ju också den här t-shirten...


...som jag har fått av min syster (som vet att hon har en julnörd i släkten, haha!)

Ursprungligen är det en grå t-shirt från Cubus som hon sedan sydde om till en röd julig t-shirt till mig med lite extra juldekorationer:)

Självklart bär jag den med stolthet och jag har en känsla av att den kommer att användas en hel del de närmaste månaderna - när det blir kallare kan jag ju alltid ha en polotröja under:)

Tar gärna emot tips om var jag kan få tag på flera BILLIGA juliga tröjor!!!

Annie

1 kommentar:

  1. Snyggt! Jag beställde en tjock och murrig jultröja via ebay förra året... billigt och supernöjd! Jag har beställt två till (via företag som säljer via ebay) och hoppas att dem är lika fina, dem är på väg. Det enda är att leveransen tar lite tid då :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!