fredag 28 november 2014

Mina grabbar är redo för julen!

Förra året tyckte jag det var dags att mina älsklingar fick varsin egen julkostym. Jag broderade och jag sydde och under förra årets Adventfika bar alla tre sina nya 'julplagg':


Min nio-åriga kille är så klok och förständig och förstår allt som
matte säger så självklart hamnar han på tomtens 'snäll'-lista:)
 


Min yngsta grabb ÄLSKAR att tugga tuggben - dygnet runt! - så det måste tomten
få veta innan julafton!
 


Och så min minsta älskling (fast enligt honom är han störst av ALLA)
som ÄLSKAR att öppna paket, vilket i och för sig alla tre gör, men ingen
gör det med samma frenesi som den här grabben! 
Nu har matte tvättat och strykit 'julplaggen' så nu är de redo att återigen bäras med stolthet på Adventsfikat!

Happy Holidays,

Annie

3 kommentarer:

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!