fredag 5 september 2014

Supergulligt julskådespel!

Idag tittade jag på en gammal amerikansk filmklassiker som heter The Bells of St Mary's med Bing Crosby och Ingrid Bergman. Jag hittade filmen i sin helhet på www.youtube.com , och eftersom jag älskar de gamla amerikanska julfilmerna, framför allt om Bing Crosby är med, så var jag ju tvungen att se den här även om den egentligen inte är en julfilm.
Jag blev inte besviken! Den var RIKTIGT bra och jag kommer definitivt se den flera gånger. Det fanns till och med lite juliga scener i den. Bland annat det här lilla scenen som måste vara bland det sötaste och mest äkta julskådespel jag någonsin har sett:

 
Hela filmen fick mig att le:)
 
Happy Holidays,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!