torsdag 11 september 2014

Jul Mat & Bak från Året Runt!


Min älskling är hemma och tuggar på sin älskade IKEA-morot igen! Han är inte frisk än men han var så deppig utan mig på sjukhuset att de tyckte han skulle åka hem, äta medicin och ta det lugnt de närmaste dagarna. Nu har han i alla fall fått dropp i ett dygn och är pigg igen.

Så nu sitter jag i soffan och försöker varva ner efter de senaste dagarnas stress och oro genom att lyssna på lugn julmusik och läsa alla julbloggar.

Jag har sett att Året Runts receptbok JUL Mat & Bak kommer ut i affärerna 9 oktober!


Det är verkligen något att se fram emot!

Happy Holidays,

Annie

1 kommentar:

  1. Det är så kul med alla jultidningar som kommer ut snart, längtar jätte mycket! Det är så skönt att varva ner med en jultidning och lite glögg :)

    Hoppas din lilla vovve blir bättre snart också!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!