tisdag 29 september 2015

Titta vad som kom!!! Bakat & Gott Jul!

Hej mina underbara julvänner!

Titta vad som dök upp med posten idag!!!


Den första jultidningen!!! Jag känner mig som ett barn inombords som är full av förväntan inför allt det roliga som ska ske framöver!
Åh vad härligt det ska bli att läsa den här tidningen och njuta av alla mysiga recept och bestämma om det är några av recepten jag ska testa i år...? Juliga kladdkakor låter ju definitivt intressant!


Men det jag framför allt känner är LÄTTNAD! Det blir jul i år också, trots att termometern visar +15 och jag inte har sett skymten av vare sig frost på marken eller jul i butikerna...!

Åh vad härligt, nu börjar tiden som jag har längtat efter så länge!!!

Julkram!

Annie

16 kommentarer:

  1. Vilken mysig läsning du har framför dig!

    SvaraRadera
  2. Så härligt, jag har riktigt börjat längta efter att julmagasinen ska dyka upp i butikerna. Ännu så länge märker man inte så mycket av julen i butikerna, men snart så :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte sett någonting tråkigt nog...:( De säger visst 'Den som väntar på något gott...'

      Radera
  3. Har aldrig hört talas om den tidningen vad jag vet! Spännande. Det får vi kolla upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men??! Då har du verkligen missat något om du gillar bakning! Den är mycket bättre än Hembakat, tycker jag;)

      Radera
  4. Åh vill också ha en jultidning att sitta och läsa och mysläsa i soffan :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska njuta lite extra å dina vägnar:)

      Radera
  5. Åå vad mysigt, längtar tills alla magasin kommer ut i butikerna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev superförvånad! Jag gick och väntade på att Allers Julmagasin ska komma nästa vecka och så dyker den HÄR upp nu! Vilken supertrevlig överraskning!!

      Radera
  6. Åh, vilken härlig känsla! Är det en bra tidning tycker du, för en som gillar att baka?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att den är bättre än Hembakat; den har större variationer på recept (både bak till mat och bak till fika) och den har alltid något trevligt pyssel:) Kan varmt rekommendera den:)

      Radera
  7. Svar
    1. Det har jag fullkomlig förståelse för haha! Men nästa vecka börjar resten av tidningarna komma så du kan nog lägga händerna på mysiga jultidningar snart:))

      Radera
  8. Tack så mycket för din fina kommentar <3 Vi verkar dela samma djupa kärlek till våra djur du och jag! Det är mycket jobbigt, samtidigt som jag är lättad att han slipper ha ont. Men det är så tomt nu.. julen blir inte densamma men jag är så glad att jag har Nova som får fira sin första jul här hos oss, det är en tröst :) Åter igen, tack för din omtanke!

    SvaraRadera
  9. Härligt att sitta och mysa med en jultidning. Verkar den bra?

    SvaraRadera
  10. Måste titta efter den i affären nästa gång jag handlar. Här finns det några snöflingor pepparkaksmått http://formina.se/vinter-jul/

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!