tisdag 2 december 2014

Adventspaket!

Jag har ju lovat att visa vad jag får för fina saker i min paketkalender från syrran, och i söndags öppnade jag det första paketet...


...och fick den här fina julhandduken som man sätter fast på ugnsluckan! Jag blev jätteglad eftersom jag har önskat mig en sådan av syrran (efter att mamma fick en jättefin av syrran förra julen!) och med sina julfärger passar den så klart in perfekt i mitt lilla julkök:)

Jättefina virkade detaljer!
Sedan har jag haft så fullt upp att jag inte visat en bild på paketkalendern som jag gav till min syrra...

 
...och hon var också jättenöjd med sitt första paket i söndags som innehöll en klassiker bland oss julbloggare (kan inte avslöja mera just nu ifall min mamma läser detta:)).
 
Nu ska jag fortsätta att virka på julklappar och titta på Leilas Jul - ni har väl inte missat att det går repriser på Leilas Jul på Sjuan och Jul med Ernst på TV4?!
 
Happy Holidays,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!