lördag 12 november 2016

JULBLOGGSKÄRLEK!!!

Hej mina julvänner!

Jag har sett att andra julbloggare har spridit lite kärlek över sina favoritjulbloggar, så jag hakar på och fortsätter kärlekstrenden. Egentligen så gillar jag inte att välja ut några få för jag tycker synd om alla de julbloggare som aldrig blir nämnda på de här inläggen men idag gör jag ett undantag. Dock vill jag hänvisa till min blogglista här på hemsidan där många flera julbloggar som jag tycker om finns med:)

Precis som med julpynt nuförtiden så finns det så många olika typer av julbloggar att följa. Själv är jag inte så bildorienterad (vilket ju märks på min egen bilder tagna med Iphonen här på bloggen, haha!), utan tycker det är trevligt att LÄSA om andra julnördars personliga traditioner och julfiranden. Jag har ju också en passion för hundar och handarbete och pyssel så då faller det sig naturligt att jag först och främst följer de julbloggare som delar mina specifika intressen:)


MARIES STRÅLANDE JUL

Det här är den första julbloggen jag började följa och min absoluta favoritjulblogg. Marie skriver så fint om sitt julfirande och hennes jultraditioner, och hennes genuina kärlek till julen genomsyrar hela bloggen. Dessutom anordnar hon en julkortsswap varje höst och sprider ännu mera julglädje omkring sig. Den här julbloggen är ett måste för varje julälskare!!!


AMMIES JULBLOGG

Det här är en annan julblogg jag gillar:) Ammie tycker precis som jag om att virka och pyssla, och hon har precis som jag hundar. Dessutom är hon en hejare på julklappsinslagning!


 
Den här bloggen bjuder alltid på en massa snöiga bilder och julstämning, och Lisa har dessutom två jättesöta hundar som får vara med på bild ibland. En riktigt mysig julblogg:)


I år har jag dessutom upptäckt några nya julbloggare som precis som jag mestadels bloggar om sina egna julförberedelser och olika typer av julpyssel: SANTA'S SECOND HOME och JUL I VASA.

Men som jag sade tidigare i inlägget, jag följer många flera julbloggar än dessa - och i år försöker jag verkligen prioritera julbloggsläsandet för det ger så mycket julstämning och får mig att må bra! - men det är omöjligt att lista alla...för det finns ju såå många mysiga julbloggar <3!!!

Julkram,

Annie

2 kommentarer:

  1. Tack för bloggkärleken, rätt back at you! :)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla fina Annie vad glad jag blir, inte bara för utnämningen utan för dina fina ord. Känner samma sak för din blogg!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!