torsdag 6 oktober 2016

Tänk om...?!

Hej mina julvänner!

Den här tiden på året kan jag få sådana konstiga tankar....!
Jag gick nyss omkring i våran lokala Willys-affär och föreställde mig allt juligt som jag ville se på hyllorna... Vörtbröd...mera pepparkakor...Lokas julsmak...jultidningar (NÄR kommer Allers Julmagasin?!)...GB Sandwich Pepparkaka...glögg...
Och just då får jag den där enormt olustiga tanken...

 Tänk om det inte blir någon jul i år?!

Det känns ju nästan overkligt att jag går och tänker på något och ser fram emot något som annars är helt osynligt i den närmaste världen omkring mig...! Om jag minns rätt så brukar jag alltid slås av den där hemska tanken runt den här tiden på hösten, innan butikshyllorna äntligen fylls av julig förväntan, julsmaker, jullängtan och julinspiration...! Åh, vad jag längtar efter allt det där underbara...! Och att få den där riktiga bekräftelsen på att JULEN faktiskt väntar runt hörnet!


Någon som vet om den här glassen kommer tillbaka i år???
Jag är såå sugen på den!!!


Julkram!

Annie

2 kommentarer:

  1. Jag längtar också efter allt juligt :) Har läst att Sandwich Pepparkaka redan är tillbaka och att Allers Julmagasin 2016 kommer ut i butik den 11:e Oktober :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad bra! Tack för infon:)) Jag kommer att köpa på mig en massa Sandwich Pepparkaka; perfekta gotta att äta när man julbloggar:))

      Radera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!