tisdag 18 oktober 2016

Jul-lycka: Yves Rochers julkatalog!

Hej mina julvänner!

Idag skedde en av de saker som jag ser fram emot varje höst!


Yves Rochers lilla julkatalog damp ner i postfacket, med alla sina spännande julprodukter som bara väntar på att beställas! Det är såå mysigt att bläddra i katalogen och fundera på vad jag ska köpa till mig själv, och vad jag kan ge bort i julklapp! En väldoftande duschkräm eller handlotion brukar ju alltid uppskattas:)
Genom åren har de haft olika juldofter (av varierande julkänsla kan jag tycka), och min absoluta favorit har varit choklad- och apelsindofterna! Det är nog en sådan doft som man absolut ÄLSKAR eller tycker är jätteskum... Jag ÄLSKAR den och köper på mig massor av duschkrämer mm som jag kan njuta av så länge som möjligt! Min mamma tyckte däremot att det var en konstig doft vilket ett år slutade i att hon gav tillbaka duschkrämen som hon fick av mig i julklapp...:) Det var nog en av de få gånger som jag inte har haft något emot att min julklapp inte uppskattades, haha!
Nu ska jag öppna kuvertet och ta mig en titt på vilka juldofter och julprodukter de erbjuder i år!

Julkram!

Annie

1 kommentar:

  1. Vilken nostalgikick jag fick. Jag beställde en del därifrån för många år sedan, nu var det länge sedan jag såg katalogen. Blev lite sugen på att beställa den.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!