tisdag 24 december 2019

GOD JUL ÖNSKAR VÅRAN LILLA JULVRÅ!


Nu är det julafton och jag har precis njutit av att titta på Fred Flintas Jul och öppnat underbart fina julklappar tillsammans med hundarna. Snart ska jag gå över till min syster och hennes familj för att fortsätta julfirandet med dem och min mamma. Ute är det frost och enligt väderprognosen så kan vi få snö senare idag så jag håller verkligen mina tummar för lite vit jul.

Jag vill önska alla mina fina läsare och alla julälskare i hela vårt vackra land en riktigt
GOD JUL🎄🤶🎄!

Hoppas eran julafton blir helt magisk och så där härligt underbart julmysig och stämningsfull som vi drömmer om hela året❤. Och STORT TACK för att ni har förgyllt mitt liv hela hösten!

JULKRAM!

Annie + hundar
❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!