torsdag 6 december 2018

Härlig julfilm!

Hej Mina Julvänner!

Jag och syrran brukar träffas en kväll i veckan för att umgås och för att titta på film hemma hos dem. Den här tiden på året blir det så klart julfilmer som vi tittar på och idag hittade vi en RIKTIGT BRA julfilm på Netflix, The Princess Switch.


Den var fylld av mysiga julmiljöer, duktiga skådespelare och så klart kärlek. Dessutom har vi aldrig skrattat så mycket när vi har tittat på en julfilm😀.

Har du inte sett den kan jag verkligen rekommendera den, och själv är jag redan sugen på att titta på den igen i mellandagarna!

Imorgon ska jag åka och köpa julgran🎄🎄🎄!

Varma Julhälsningar,

Annie

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset, har lyckats hitta ett par riktigt trista julfilmer i år så den ser jag fram emot att se :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Låter lite som en nytolkning av klassikern "prinsen och tiggarpojken"! Kanske kan vara intressant att se. :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!