måndag 24 december 2018

GOD JUL KÄRA VÄNNER!


Jag hade egentligen tänkt skriva ett inlägg till innan Julaftonen, men tiden har bara rusat iväg och jag har fått prioritera annat. Det får bli ett suuperlångt inlägg efteråt istället.

Men nu är klockan 03.00 och mina och hundarnas morgonjulklappar ligger på plats under granen - och självklart vaktad av tomten som mamma sydde när jag var barn - och all disk är undanröjd och alla paket inslagna och jag ska försöka få några timmars sömn innan det är dags att officiellt njuta av denna underbara dag😊.

Så jag ville bara titta in här och önska alla mina fina julvänner en riktigt GOD JUL och jag hoppas att ni får en alldeles alldeles underbar och mysig dag med era nära och kära❤🎄🎅!!!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!