onsdag 3 december 2014

Känner ni det också?

Bara tre veckor tills vi får lyssan på Benjamin Syrsa...
Nu börjar tiden gå ALLDELES för fort! Jag vill att december ska gå låååångsaaamt så att jag hinner med ALLT som jag vill göra:
  • virka julklappar
  • julpyssla
  • fira nobeldagen
  • titta på julfilmer
  • titta på julkalendrar
  • göra julgodis
  • göra mina julköttbullar
  • göra juldesserter
  • laga julmat
  • titta på julmatsprogram
  • titta på Jul med Ernst
  • titta på Vinterstudion
  • sy julsaker
  • köpa riktig julgran
  • (förhoppningsvis) njuta av snöfall!
  • baka mera lussebullar och andra godsaker
  • träffa kompisar
  • umgås med syrran och resten av familjen
  • julhandla
  • titta på luciatåg
  • leka med hundarna
  • göra mera julklappar
  • JULBLOGGA!
  • JULMYSA!
 Sedan har jag dessutom det roliga som jag har lovat andra att göra/hjälpa till med....

Allting är saker som jag VILL göra men det är ju bara tre veckor EXAKT kvar till julaftonen, och dygnet har bara 24 timmar! Tänk om jag kunde stoppa tiden i ett par veckor så att jag kan vara helt säker på att hinna med allt roliga som december bjuder på...!

Nej, nu tycker jag att tiden börjar gå alldeles för fort! Har ni också märkt det?

Happy Holidays,

Annie

2 kommentarer:

  1. På något sätt känns julafton långt bort fortfarande, men man vet ju hur snabbt det går! Måste verkligen börja beta av listorna nu :)

    SvaraRadera
  2. Vis av tidigare jular så vet jag att tiden i december brukar springa iväg med en ryslig fart - det är ju alltid så när man har roligt/mysigt!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!