onsdag 8 oktober 2014

Måste hitta julnörden igen...

 
Jag har haft det väldigt körigt nu ett antal dagar, och sakta men säkert så pressas all julinspiration och jullust ur kroppen. Det enda jag orkar göra för tillfället är att stirra på tvn och virka på något monotont handarbete. Att sätta på någon julfilm känns meningslöst just nu för jag skulle ändå inte kunna koppla av ordentligt och komma in i stämningen. Jag skulle egentligen vilja julbaka lite men det finns ingen ork eller lust till det heller. Jag längtar efter ett antal lugna dagar så att jag kan hitta min inre julnörd igen och återigen känna lite julsug och julenergi... Livet är ju SÅ mycket roligare när julnörden inom mig styr min tillvaro. 
 
Annie

2 kommentarer:

  1. Tack! Betyder mycket! det är verkligen tur att veterinärerna finns och att det finns så pass mycket hjälp att få ändå! Men man blir skakis när hunden blir äldre, många gånger är det antingen eller som gäller, en ung hund orkar säkert att gå igenom mer som operationer mm, så oron är jobbig :/ Men vi får vara tacksamma för varje dag de finns med oss, ett hundliv kan bli riktigt långt också! Hoppas din vovve mår bra idag :) Kram!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!