tisdag 7 oktober 2014

Julig kökslapp:)

Idag gjorde jag klart den virkade julgrytlappen jag började på i förrgår. Den blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig...
...eftersom den blev mer avlång än fyrkantig - haha! Det beror nog på att jag valde att virka halvstolpar i stället för fastmaskor... Men jag tycker ändå den blev lite hemmagjort charmig och den ser definitivt julig ut tack vare det rödvita mönstret. På grund av den lustiga formen så skulle jag aldrig ge bort den som julklapp, men i mitt kök tycker jag den ser fin ut:)
Och jag blir glad när jag ser den och det är det viktigast för mig:D
(Du kan läsa mer om det här lilla virkningsprojektet på min andra blogg!)

Happy Holidays,

Annie

2 kommentarer:

  1. Den ser julig ut i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst gör den:D Man kan fixa mycket julkänsla med rött och vitt:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!