fredag 31 oktober 2014

Ett vintertecken!

Jag har precis tittat på termometern och det är äntligen minusgrader ute! Hela 2 minusgrader! Kanske blir det vinter hos oss också! Tyvärr är det knappt någon frost - bara lite vitt på taken - men det går i rätt riktning för en snöälskare:) Snart, snart kanske man får se den första snön och sedan ser det förhoppningsvis ut så här...
...när jag och hundarna går våra promenader:D
 
Förresten, har ni sett min fina julkrans...
...som jag gjorde igår (och som ni kan läsa mer om här?) Visst är den fin?!
 
Happy Holidays,
 
Annie


1 kommentar:

  1. Sv: tusen tack för din kommentar! Jag håller med dig, allt har sin tid och man måste gå vidare. Börjar se fram emot ett nytt litet valpliv att ta hand om, och det är tack vare min fina Vilma som jag inte kan vara utan hund i livet, hon har visat vart skåpet ska stå med sin kärlek, hur underbara våra bästa vänner faktiskt är :) KRAM

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!