fredag 10 oktober 2014

Christmas in the City (Gross)!

Idag tittade jag in på City Gross i förhoppningen att de nu hade fått ordning på deras julavdelning...och det hade de! Jag strosade runt och njöt av alla fina julsaker!

Först såg jag de här fina julkuddarna och julskyltarna...

 
 
...och sedan fångade dessa fina gråa vintagelyktor min uppmärksamhet:)

 
 
De här fina burkarna blev jag helt förälskad i - precis min stil!

 
Jag slet mina ögon från julburkarna och spanade in den här tomtehyllan...

 
...och som hundägare blev jag riktigt förtjust i dessa små hundar med tomteluva:)
 
 
De här fina disktrasorna gillade jag verkligen - jag gillar att ha julversioner av de mest alldagliga föremål:)

 
Och de här julröda ljuslyktorna var riktigt söta...

 
Jag kunde inte låta bli att kolla in alla olika mönster som finns på adventsstjärnor nu för tiden...

 
...innan jag tog en sista sväng förbi de där jättefina plåtburkarna...Åh vad fina de är!
 
 
Nu ser jag fram emot en LUGN helg med mycket julpyssel, julmusik och kanske lite julbak. Jag börjar faktiskt bli sugen på att baka lussekatter:)
 
Happy Holidays,
 
Annie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!