måndag 15 september 2014

Matmagasinets julnummer!

Idag fick jag hem månadens Matmagasin, vilket alltid är trevligt:) Det fanns recept på höstgrytor och äpplen mm. Men det alldeles bästa fanns i slutet på tidningen, nämligen reklamen för deras julnummer!!!

 
 
 
Den 14 oktober kommer numret ut! Jag längtar! Snart snart snaaart drar det igång; allt man längtar till så mycket...!
 
På tal om julnummer så visade jag inte vad jag köpte igår på Lundins säljlager:)
 
De senaste jularna har jag varit sugen på att pröva på att göra struvor, men jag har inte haft något struvjärn. Och de struvjärn man kan köpa i handeln - om de finns - är dyra, så när jag hittade ett igår för 80 kronor så var jag ju bara tvungen att slå till:)) Nu ska jag bara hitta ett bra recept... Kanske någon av er andra julälskare kan rekommendera ett bra recept på struvor (utan alkohol i smeten)??
 
Happy Holidays,
 
Annie

6 kommentarer:

  1. Åh längtar jag verkligen tills den kommer. Är en av dom bättre jultidningar om mat som kommer ut. :-)

    SvaraRadera
  2. Det numret ser jag fram emot :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Längtar; allid finns det något bra nytt julrecept:)

      Radera
  3. Åh, längtar efter en julig tidning att mysa ner med! :)

    sv: Dolly är helt fantastisk! Helt underbar röst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en av hennes julskivor och den är full av underbar julstämning!

      Radera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!