torsdag 25 september 2014

Lokas nya vintersmak!

Ber om usäkt för en suddig bild...fotografi är inte
min starka sida:)

Idag hittade jag Lokas nya vintersmak när jag var på ICA, 'kryddigt päron'! Självklart var jag tvungen att köpa med den hem och smaka, och jag blev inte besviken. När man dricker den så får man först en kryddig, nästan pepparkaksaktig smak i munnen som sedan blir en mer fruktig päronsmak. Jag tyckte den var riktigt god och jag kommer definitivt köpa den igen, speciellt om den kommer ut i 1,5 liters flaska.

När jag kom hem väntade en engelsk korsstygnstidning på mig, och där hade julen börjat! Det fanns flera olika julprojekt som jag blev sugen på att brodera. Dels fanns det med en gratis materialsats för att göra ett par av dessa söta hjärtan...


...och sedan så kunde man brodera denna fina jultavla med en massa engelska julfraser.


 Visst är det härligt; snart kommer det vara jul i alla tidningar! Yippie!!

Happy Holidays,

Annie

5 kommentarer:

  1. Den där bonaden längst ner var ju hur underbar som helst! Och årets Loka verkar i alla fall godare än förra årets med pepparkakssmak :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker smaken var lite mer 'mild' men ändå fyllig, om du förstår vad jag menar haha!

      Radera
  2. Den Lokan får jag se till att testa :).
    Härlig jultavla, har inte broderat sen jag var liten men är lite sugen på att testa på något enkelt igen. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjad brodera på allvar efter jag kom hem från mina år i London, och julmotiv är bland mina favoritmotiv, helt klart!! Det brukar bli några broderade julklappar varje år också:)

      Radera
  3. Tack för tipset, men jag är inte så förtjust i te - tack vare en magsjukeepisod i unga år... Jag håller mig till Loka och varm choklad:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!