fredag 26 september 2014

Fynda på Panduro i helgen!

Åh vad mysigt det är med höstrusket utanför fönstret! Och att jag kan ha på mig en mysig stickad polotröja och mössa och täckjacka när jag är ute med hundarna:) Vad jag har längtat efter att ta fram mina gosiga polotröjor:) Det får gärna vara regnuppehåll när vi går våra promenader, men med en bra jacka till mig och regnskydd till hundarna så går det ganska bra ändå...

Just nu har jag dille på att göra julklappsetiketter! Det är ett lagom pyssel som inte tar alltför långt tid, och man kan variera dem efter egen smak:) Jag har utgått från Panduros sats med tomtetags...

Jag älskade de här etiketterna när de kom förra året så jag blev
överlycklig när jag äntligen kunde köpa dem på rean.

 
..och sedan har jag gjort olika variationer på dem med lite andra papper och dekorationer...
 

Inget avancerat men jag tycker de blev ganska fina ändå:)
För övrigt så har Panduro 25% rabatt på alla varor i deras affärer och på webben den här helgen  om ni är pysselsugna:)

Happy Holidays,

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!