lördag 27 september 2014

Julinköp!

Idag var jag och syrran bara tvugna att återigen åka och titta på världens finaste vinter- och jullandskap, eller rättare sagt Lundins säljlager eller 'Owes' som lokalborna säger:) De hade fått in ännu flera underbara saker (se också mina inlägg här och här) som jag tänker visa bilder på imorgon - jag blev alldeles kär i jättesöta renar - men i kväll nöjer jag mig med att visa vad jag köpte med mig hem idag:)

Jag köpte en fin träskylt som man kan sätta i en julblomma etc...
...och en fin trägirlang med små vita trärenar...
...som var jättefin. Jag har inte bestämt hur jag ska dekorera med den än, men i år har jag helt plötsligt blivit så himla förtjust i renar som julpynt, så de fick följa med hem:)
Slutligen var jag bara tvungen att köpa julklistermärken som de hade fått in. I förpackning fanns dessa små klistermärken som är perfekta till mina juletiketter...
...och dessa jättesöta tomtefigurer..
 
Båda arken tillsammans kostade bara 10 kronor så det var som hittat:))
Som sagt, i morgon kommer flera underbara bilder från Sveriges bästa julaffär som fick syrran att utbrista: "...det tar ju aldrig slut!" med syfte på alla underbara julsaker. Ägarna måste ju bara vara julnördar - haha!
 
Happy Holidays,
 
Annie

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul att owes har fått iN JULSAKER då vet jag vart jag ska åka nästa vecka!! Tack för tipset

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du kommer INTE bli besviken - det kan jag lova!!!

      Radera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!