tisdag 18 september 2018

Julpyssel

Hej Mina Julvänner!

Precis som alla andra julbloggare har jag noterat att nedräkningen till julen är i full gång och att det nu är mindre än 100 dagar kvar till årets mysigaste dag!
Därför är jag ju tvungen att visa den fina målningen/bilden som min syster gjorde med det temat.

Ni som har följt mig här i några år vet nog att jag har en väldigt kreativ syster (@lillaskaparboden) som är lite av en mångsysslare när det gäller pyssel. En av hennes stora passioner just nu är scrapbooking, och för ett tag sedan var hon på en art journal workshop med den kända youtuber-pysslaren VICKY PAPAIOANNOU (@vickyp_gr på Instagram).
Hon fick med sig massor av inspiration därifrån och inspirerad av Vicky P gjorde hon den här jättefina julbilden!




Så mysig!!!!
Den här bilden skapade hon bara för sig själv i sin art journal - och jag var dessutom väldigt imponerad av att hon hade koll på att det var 100 dagar kvar till jul! - men jag fick genast visioner av hur fin den skulle vara som en tavla😍 (på min vägg så klart!)… Eller tänk er den som en väggkalender där man kan byta ut siffrorna för varje dag som går och räkna ner till julaftonen😍…!
Hon är himla duktig systeryster min❤!

Julhälsningar,

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!