torsdag 13 november 2014

Nu har den äntligen kommit!!

Åh vad jag har väntat och längtat...! Men idag dök den upp!

Samlingen av gamla amerikanska julfilmer som jag beställde från http://www.amazon.com! Det ska bli sååå härligt att värma lite glögg, ta fram några lussebullar, ha en virkning till hands och sedan krypa ner under en filt i soffan och förflyttas tillbaka i tiden och njuta av gammaldags
amerikanska jular. Jag har några riktiga högtidsstunder framför mig :D
 
Och när jag sitter där i soffan och myser så kan jag också njuta av mina små julgranar och min ren som jag har satt upp på bokhyllan...

 
Ikväll ska jag julmysa, och njuta av tanken att om en månad är det Lucia!
 
Happy Holidays,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!