onsdag 5 november 2014

Mera snöflingor!

Just nu virkar jag massor av dessa underbara snöflingor - jag har blivit helt kär i detta mönster! Först och främst så har jag fortsatt virka ihop de små snöflingorna till någon typ av kudde.


Luna från http://flunischristmas.blogg.se/  kommenterade att dessa snöflingor skulle kunna bli fina som en virkad julfilt, och den idén fastnade jag för på en gång! Jag letade reda på akrylgarner i rött, vitt och grått och satte genast igång att också virka större snöflingor..!


Just nu tycker jag det är så roligt att virka dessa små snöiga skönheter att alla mina andra julklappsprojekt blir lidande...Tur att jag fortfarande har lite tid på mig:D

Happy Holidays,

Annie

4 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blir att du också tyckte att det var en fin och mysig ide ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en superidé! Tack! Eller förresten...vet inte om jag borde tacka dig eftersom jag har cirka 90 snöflingor att virka...HAHA!

      Radera
  2. Det blir ju en supermysig julfilt :)

    SvaraRadera
  3. Eller hur! Hoppas verkligen jag kan ro iland detta projekt för filten kommer bli så fin!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!