onsdag 19 november 2014

Min lilla tomtetavla

Igår satte jag upp mina mysiga broderade jultavlor i vardagsrummet :D 
 

Den här lilla jultavlan har jag själv broderat för 3-4 år sedan. Det var pappa som beställde en sats med julbroderier åt mig från en veckotidning. Jag blev kär i den här tavlan på en gång och jag var väldigt stolt och nöjd när den blev klar. Jag skulle faktiskt till och med kunna tänka mig att brodera den igen i en större version; den här är bara 15 x 15 cm. Jag har satt upp den ovanför tvn så att jag kan njuta av den varje gång jag sitter i soffan och handarbetar.

Happy Holidays,

Annie

2 kommentarer:

  1. Vilken fin tavla, själv är jag värdelös på att brodera, de gånger jag försökt så blir det alltid bara en massa trassel på baksidan :P

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!