onsdag 5 november 2014

Årets första riktiga snöflingor!

Imorse väcktes jag av ett text från min syrra : 'Det snöar!'  Jag kastade mig ur sängen och tittade ut ur sovrumsfönstret, och mycket riktigt kunde jag se några få små stackars snöflingor! Blandade med desto flera regndroppar..:( Men jag är inte knusslig...och inte det minsta desperat efter snö - haha! Faktum är att en kort stund senare så snöade det faktiskt någon minut och jag fann mig själv med näsan tryck mot fönsterrutan stirrandes ut på snön som föll - och kände mig som en uppspelt 5-åring inombords:) Enligt väderleksrapporterna ska det komma snö imorgon och jag håller verkligen tummarna för att det stämmer - då är jag och hundarna de första ut ur dörren för att njuta av snöfallet!
Åh vad jag längtar!



Idag ska jag nog gå ner i källaren och börja gräva bland mina julsakslådor - allt detta fokus på snö har fått mig så sugen på att börja juldekorera på riktigt!

Hoppas ni andra julbloggare också får se riktig snö under de närmsta dagarna!

Happy Holidays,

Annie

3 kommentarer:

  1. Underbart! Och vilken söt vovvsing :)

    SvaraRadera
  2. Ja han var en UNDERBAR vän till oss alla!

    SvaraRadera
  3. Jag börjar nästan gråta när jag ser det underbara kortet på Teddy! Han älskade verkligen snön!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!