onsdag 20 september 2017

Årets första julspaning!

Idag sprang jag in en snabbis på Rusta; så som man bara måste göra ibland, speciellt när man har fått en ny Rusta-affär nära ens hem☺.
Dock tvärnitade jag när jag såg att de hade börjat tagit fram julbelysning!!! Och då inkluderar jag självlysande kaniner, bilar, nallebjörnar och dinosaurier...☺!


Det hade jag inte väntat mig, fast det är ju 'bara' tre månader kvar till jul nu när jag tänker efter...
Trevligt var det att se hursomhelst, och det ska bli spännande att se hur mycket julsaker som har kommit fram nästa gång som jag besöker affären!

Dessutom var jag förbi våran underbara lokala affär OWES  och där har de haft underbart höstpynt ett tag nu och nu börjar deras produkter gå ännu mera åt julhållet till. Dessa juläpplen var ju jättefina...


...för att inte tala om den här underbara ljusstaken:


Kan ni tänka er vad fin den skulle vara med alla värmeljusen tända?!

Visst är det underbart när man ser små tecken på att årets mysigaste tid är på väg???

Förresten, jag har faktiskt ätit några GB Sandwich Pepparkaka den här hösten också😋!


Så gott!!! Inte konstigt att jag var sugen på den glassen hela förra hösten...😊

Julhälsningar,

Annie

5 kommentarer:

  1. När många andra tycker att butikerna börjar alldeles för tidigt med jul njuter jag, precis som du, av varje tecken på att julen närmar sig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur:) Och det var extra trevligt när jag inte väntade mig det!

      Radera
  2. Svar
    1. Ja:) Jag ser redan fram emot att se hur det ser ut nästa gång jag kommer till dessa affärer!

      Radera
  3. Nä se där! Så härligt när det börjar dyka upp riktiga jultecken i butiker. Har tyvärr inte lyckats spana in något själv, men det kommer väl.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!