onsdag 28 januari 2015

Julen nerpackad och tillbaka i källaren - tack och lov!

-
Nu är julen helt bortplockad för den här gången. Har inte mått så bra under några veckor så jag orkade inte riktigt ta tag i den biten, men idag så fick ALLT (förutom kakeldekor i köket) flytta ner till sina lådor i källaren igen. Det känns helt ok faktiskt, även om jag skulle vilja ha lite passande vintertextilier att ersätta allt det röda med. Men det får bli mina blommiga dukar mm som vanligt fram till påsken då jag nog tar fram lite gula dekorationer.
 

Nu ska bara de sista lussebullarna ätas upp och julkakeldekoren tas ned och de röda gardinerna i sovrummet bytas ut, så är nästan alla spår av julen 2014 borta för den här gången.

Annie

2 kommentarer:

  1. Hej min kära dotter! Visst är det skönt att sätta punkt och gå vidare. Vi är inne i en intensiv fas i Odd Fellow med mycket som händer och det är trevligt, Den 26 april skall vi uppträda med Odd Fellow-kören och försöka bidraga i insamlingen till den nya räddningskryssare!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Hon är så söt och snäll så jag är lyckligt lottad :) Ska bli härligt att vara på stugan i påsk, det blir att vara där dagtid och sova hemma. Hoppas du får en bra påsk också! Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!