tisdag 5 januari 2016

Ä-N-T-L-I-G-E-N!

Hej mina julvänner!

Ja, nu har den sista (?) platsen i Sverige fått snö också!!! Och det är såå underbart att titta ut genom fönstret och se snö på balkongräcket och snö på granarna:)

 
Även hundarna gillar det och trots kylan (runt -10 grader) så njuter vi verkligen av extra långa promenader just nu:) Jag vill liksom aldrig gå in för det är så vackert och mysigt ute!!!
 

Det är bara min minsta hund som har hundtäcke på sig, eftersom min största hund älskar att rulla sig i snön och då är det liksom meningslöst med ett täcke, och min yngsta hund AVSKYR att ha saker på sig och skulle helt glömma bort att göra ifrån sig... Men blir det mycket kallare får t o m han stå ut med ett täcke, så det så!

Hoppas nu bara att den får ligga kvar ett tag och att ni också får njuta av snö!!

Annie




2 kommentarer:

  1. Kul att ni också fått snö!

    SvaraRadera
  2. Helt underbart att se att snön äntligen kom och att den har stannat! Känns som att årstiderna flyttar sig.. Juni är fortfarande kall vår och December är fortfarande varm höst....
    Ha en härlig januari!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!