onsdag 19 september 2018

Julig filmkväll!

Hej Mina Julvänner!

Jag är väldigt tacksam att jag har en syster som inte har något emot att våran trevliga filmkväll tillsammans en tisdagskväll i mitten på september får ett juligt tema🎄🎄🎄!
Jag är ju fullt uppe i julfilmer nu och var sugen på att se den underbara filmen The Holiday vilket var helt ok med syrran.
Som julälskare och romantiker är det omöjligt att inte gilla den filmen. Vem av oss har inte drömt om att fira jul i ljuva Rosehill Cottage till exempel…???


Kvällen till ära hade jag även bakat en saffranskladdkaka som vi avnjöt med lite hallon😋.


Supermysigt hade vi allihopa, både människor och hundar, och vi ser redan fram emot nästa juliga filmkväll tillsammans😊.


Varma Julhälsningar,

Annie

4 kommentarer:

  1. Åh så mysigt! Julfilmskvällar måste ju vara bland det bästa som finns. The Holiday är ju verkligen supermysig. Blir nästan lite tårögd när jag tänker på de otroligt gulliga scenerna med Jude Law. Och håller med, vilken drömstuga Kate Winslet bor i! Skulle aldrig i mitt liv byta ut den mot en lyxvilla i Kalifornien, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, syrran och jag brukar ses en gång i veckan under tiden fram till jul och titta på någon mysig julfilm... OCH äta något gott (mycket viktigt, haha)!

      Radera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!