onsdag 2 december 2015

Lite snö är bättre än ingen...

Hej mina julvänner!

De senaste dagarna har jag varit riktigt trött efter Adventsfikat; jag har knappt orkat njuta av att det är december vilket har känts konstigt eftersom jag har gått och längtat en hel höst efter december...
Men idag börjar jag känna mig lite mer som vanligt igen, och jag bakade en sats med mina supergoda lussebullar...

 ...och testade ett nytt recept på vörtbröd.
Medan jag stod och bakade ut mina lussebullar, så såg jag genom fönstret att det började snöa! Jag har tänkt för mig själv den senaste tiden att jag skulle nog ha mera julkänslor och energi om det kunde komma lite snö, så när jag såg snön falla var det som om någon hade hört min önskning:) Trots att jag nyligen hade varit ute med hundarna så var jag bara tvungen att gå ut igen för ännu en promenad med dem. Jag var ju bara tvungen att njuta av snöflingorna i verkligheten! Tyvärr var det nollgradigt ute så efter ett tag övergick snön till regn, men trottoarerna hann i alla fall att bli lite vita en stund och jag fick se stora snöflingor så jag var ändå nöjd:)

Julkram,

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!