onsdag 19 augusti 2015

Mina Julval!


Knäck - Kola

Apelsin - Satsumas

Köpta köttbullar - hemlagade köttbullar

Pepparkakor - Saffransbullar

Köpta juldekorationer DIY juldekorationer

Vit julinredning - Röd julinredning

Konstgjord gran - Äkta gran

Adventsstjärna - Adventsljusstake

Tomtar - Änglar

Hemmagjorda julklappar - Köpta julklappar

Tända ljus - ljusslinga

Egenhändigt inlagd sill - köpt inlagd sill

Köpt risgrynsgröt - hemmalagad risgrynsgröt

Ischoklad - Rischoklad

Modern Jul - Gammaldags Jul

Prinskorv - Julkorv

Amerikansk julmusik - Svensk julmusik

Stilla Natt - Gläns över sjö och strand

Kan du vissla, Johanna? - Karl Bertils Jonssons Julafton

Brunkål - Rödkål

Gravad lax - Rökt lax

Amelia Jul - Allers julmagasin

Julfirande hemma - Julfirande borta

Köpt glögg - Egengjord glögg

Alkoholfri glögg - Vinglögg

Kanel - Saffran

Mjuk pepparkaka - Pepparkakor

Tidning med julpyssel - Tidning med julmat

Ett päron till farsa firar jul - Tomten är far till alla barnen

Ernst Jul - Leilas Jul




Vad väljer du - om du kan välja?

Kopiera gärna listan och svara på din blogg!

Annie

5 kommentarer:

  1. Jag har svarat på listan på min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Kul lista! Måste jag också göra! :)

    svar: tack snälla! Verkligen! :)

    SvaraRadera
  3. Jag svarar om någon dag, kanske i helgen :)

    SvaraRadera
  4. Hej Annie, jag har nu svarat på din lista med mina egna val ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!