fredag 4 december 2020

Våran Lilla Julvrås Jullotteri 2020!

Hej Mina Julvänner!

Nu är det äntligen dags för årets Jullotteri här på bloggen när ni har chans att vinna ett par av mina handstickade vantar!


Det har blivit lite av en tradition för mig att varje år dela med mig av mina handarbeten här på bloggen till de som uppskattar det, och i år tycker jag definitivt att det är läge att sprida lite extra julglädje och dela ut några extra julklappar. Så i år lottar jag ut tre par ullvantar i de traditionella julfärgerna rött och vitt (och lite grått) som jag har stickat under hösten. Alla vantarna är stickade i normal damstorlek.  


Det kommer att vara slumpen som avgör vilket vantpar du vinner.

Vantmönster: Allmoge av Maja Karlsson.
Stickad i 100% isländsk ull och handtvättas vid behov.


Vantmönster: Sara av Anna Bauer.
Stickade i ullblandat garn och tvättas i 30 grader.


Vantmönster: Brillbee av Maja Karlsson
Stickade i 100% isländsk ull och handtvättas vid behov.


Allt du behöva göra för att delta i lotteriet är att lämna en kommentar till inlägget som inkluderar ditt fulla namn/bloggnamn/instagramkonto så att jag vet vem du är om du skulle ha turen att vinna ett par varma och gosiga handstickade ullvantar😊💝. Lotteriet är öppet till och med nästa fredag, den 11/12-2020, men tyvärr bara för er som är bosatta i Sverige. Jag drar vinnarna nästa helg och skickar sedan ut era vinster under vecka 51. Har du turen att vinna har du förhoppningsvis dina julröda stickade vantar lagom till julaftonen🎄🎅🎁💝.

Lycka till!!!

Annie

14 kommentarer:

  1. Så fina 😍
    Jag vill gärna vara med i lotteriet!
    Julhälsning från julhostina, på Instagram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka fina vantar! Du är då duktig! Självklart vill jag gärna vinna ett par!!!
    julen_enligt_johanna
    Julenenligtjohanna.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Men åh vilka fantastiskt fina vantar 🥰. Skulle bli superglad över att få vinna dessa och stoltsera med i vinter😊
    Kram från midvintertider på Instagram ❄️

    SvaraRadera
  4. Otroligt fina vantar! Skulle vara jättekul att vinna ett par av dessa 🥰
    Hoppas på tur 🤗
    Maria Sten
    annamariasten på Instagram

    SvaraRadera
  5. Åh så fina! Vill gärna vinna dessa och ge min mamma!
    @jennysjul på insta och https://jennysjul.com

    SvaraRadera
  6. Åh så underbara vantar, ett sånt par håller jag helt klart tummarna för att lägga vantarna på.
    // Anna Svensson, som har varken blogg eller Instagram.

    SvaraRadera
  7. Dina handarbeten är alltid underbara och desss vantar är inget undantag ❤️Jag värmer gärna händerna i ett par av dem i vinter hälsar Maria/Beoma12 på Instagram

    SvaraRadera
  8. Så underbart fina, vill självklart vara med i utlottningen <3
    @enfinjul enfinjul.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med, fantastiskt fina vantar <3 <3 <3

    SvaraRadera
  10. Jag har ett par av dina fantastiska vantar hemma, så om jag vinner tänker jag skänka de vidare till min bästa vän. God Jul!

    SvaraRadera
  11. Så oerhört fina vantar! Jag är gärna med i lotteriet. <3 julstralandejul.blogspot.com - IG:thornrosemystic

    SvaraRadera
  12. Oj så fina. Nu hoppas jag..
    Erica Hermansson
    Brännsvedjevägen 100
    93432 kåg

    SvaraRadera
  13. Så fina vantar ❄️! Vad duktig du är på att sticka!
    Ulrika J

    ulrikasjul (instagram)

    SvaraRadera
  14. Så fina vantar! Extra juliga i rött
    /Maria

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!