lördag 26 november 2016

Redo för Adventsfikat...och trevlig advent hörrni!

Hej mina julvänner!


Nu sitter jag här i soffan kvällen innan Första advent och Adventsfikat och känner mig en aning trött men samtidigt lugn över att allt som kan göras är gjort och förberett.
Jag har kokat glögg, bakat paj, marinerat korv, städat bort det sista vardagsskräpet, bytt batterier på mysbelysningar, städat bland julmusiken, fluffat de juliga kuddfodralen i soffan, tagit fram extra stolar mm mm.

 
Jag har ställt fram skålarna med julklappar från vilka varje gäst får välja en julklapp att ta med sig när de lämnar Våran Lilla Julvrås Adventsfika. Och själv har jag fått en härlig paketkalender av syrran som jag ser fram emot att njuta av under december, och första paketet får jag öppna imorgon!!!
 

Nu återstår bara att önska er alla en riktigt underbar Första Adventssöndag. På återseende i början på nästa vecka med årets juliga bildbomb!

Trevlig Advent!

Annie

2 kommentarer:

  1. Vad julmysigt du har fått till det! Ha en skön första advent😘🎄🎁

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ditt julfika gick bra idag!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!