måndag 13 juli 2015

Jul i Juli?

Ania på bloggen http://julensmagi.blogspot.se/ undrade om någon har något julrelaterat framme nu under sommaren...?

Jag måste erkänna att en sak har faktiskt blivit kvar framme, trots att jag försökte vara EXTRA noga att städa bort allt juligt i vintras!

Det är den här:


Min fina jullampa som jag gjorde till min hall (se detta inlägg!). Det ideala skulle ju varit om jag också hade gjort en sommarvariant med blommor, men så blev det aldrig. I alla fall inte i år. Och nu är det ju snaaart dags för julsäsongen igen så det är ju ingen idé att ta bort den. Och faktum är att jag är så nöjd med den att den faktiskt nästan ändå förtjänar att sitta kvar hela året... Och nu på sommarhalvåret behöver man ju inte titta upp i taket om man inte vill, eller hur?!

Hälsningar,

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!