onsdag 14 januari 2015

Nu bor granen på balkonen...



Idag fick granen - eller det som var kvar av granen när jag hade tagit bort alla dekorationer - åka ut till balkongen där den får ligga tills våren kommer. Jag hade glömt bort hur mycket granbarr kan stickas, och hur mycket en gran kan barra...
Annars har jag varit väldigt nöjd med min gran i år (eller kanske jag ska säga förra året...?). Den har nästan inte barrat någonting i vardagsrummet, storleken var perfekt och den har doftat UNDERBART hela tiden - väl klart värd ca 120 kr :D

Det känns faktiskt inte så farligt att ha slängt ut granen... Det är lite tomt i vardagsrummet, men istället fick jag plats att göra i ordning en skön liggplats åt hundarna i vardagsrummet vilket var uppskattat av både matte och hundar! Det har blivit mer och mer trångt i soffan den senaste tiden...:)
Jag ska ta bort tomtar mm under de närmaste dagarna, men ljusslingorna och de röda textilierna får nog vara kvar ett tag till. Jag vill inte förlora den där mysiga ombonade vinterkänslan än.

 
Nu ska jag bara flytta alla juldekorationerna från mitt bord till källaren...
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!